reklama

Zázrak

Ja niekedy snívam s otvorenými očami a predstavujem si veci, čo sa nikdy nestanú. Čakám že sa stane zázrak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Často sa mi stáva v živote, že dúfam, že sa stane zázrak a veci zrazu budú iné ako sú, budú také ako by som si želala. Že je to len sen a ja sa ráno zobudím a bude to inak, veď predsa nie je možné aby to bolo takto. A ráno trpko skonštatujem, že nie, nebol to sen, je to tvrdá realita a ten zázrak sa nikdy nestane.

Ale skúsme si uvedomiť, čo by bolo v našom živote iné, ak sa náhodou ten zázrak stane?

Predstavte si to, zavrite oči a predstavte si, že sa ráno zobudíte a v noci sa stal ten zázrak a veci sú tak ako sme si želali. Napríklad ako ja, predstavila som si, že on je pri mne a miluje ma rovnako ako ja jeho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď začnete rozmýšľať, že čo sa vlastne v takom prípade na vašom živote zmenilo, v čom je to zázračné ráno iné ako tie ostatné, zistíte, že sa vlastne nezmenilo nič. Ráno vstanete ako zvyčajne, ako zvyčajne sa umyjete, ja idem ešte so psom na prechádzku, idete do prace, robíte vlastne všetko ako ste robili aj predtým ako nastal zázrak. V podstate je to stále rovnaké. Čo je teda iné, čo sa zmenilo? Zmenilo sa iba to, ako veci po zázraku vnímame my sami, zrazu sa cítime šťastnejšie a pokojnejšie, že máme to, čo sme chceli mať. Ja som sa napríklad cítila milovaná, potrebná a naplnená pocitom, že som pre niekoho dôležitá. Takže nejde vlastne o fyzický zázrak ale o zázrak v našej mysli. Uvedomila som si, že tieto pocity sa dajú navodiť aj z iných podnetov. Napr. mám deti, čo ma ľúbia a potrebujú, mám rodičov, čo mi dávajú veľa lásky, mám jednu priateľku, čo by za mňa obetovala aj život a tak som si povedala, že sa pokúsim, cítiť sa ako po zázraku. Začala som si všímať viac tieto podnety. Zrazu som videla obetavosť a lásku svojich detí, videla som bezhraničnú lásku svojich rodičov, cítila som sa dôležitá a potrebná pre priateľku. A odrazu som sa tak začala cítiť a stále viac som si všímala prejavy priateľstva a lásky okolo mňa. Skúste to, začnite sa cítiť inak akoby ten zázrak nastal, uvidíte, že zrazu aj bez toho, na čom ste si tak zakladali, čo ste považovali pre Vás za najdôležitejšie, dokážete byť šťastnejší.Najdôležitejší je váš postoj a ten keď sa zmení, nepotrebujete zázrak, lebo on sa vlastne udeje vo vašej hlave, vo vašom myslení. A odrazu uvidíte, že vlastne všetko máte, možno v inej podobe, ale máte. Teraz sa pýtam, kde to bolo doteraz? Bolo to tam stále, ale ja v tej svojej zaslepenosti som to nevidela, nevedela rozoznať. Preto hľadajte zázrak vo svojom vnútri, zatvorte oči a predstavte si, že nastal, čo cítite? A hľadajte, čo Vám pomáha sa tak cítiť aj bez zázraku. Mne to pomohlo otvoriť oči.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neznamená to, že už nebudem snívať, neznamená to, že nebudem dúfať. Ale znamená to, že žijem ďalej, plním si sny a som šťastná. 

Zuzana Kováčová Miškolciová

Zuzana Kováčová Miškolciová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som spisovateľka, ale niečo v mojom živote ma núti napísať, čo mám na srdci Zoznam autorových rubrík:  Prvý pokusSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu